Friday 6 April 2012

Tak Tahu Nak Kata Apa

Assalamualaikum
serius harini tak tahu nak ckp ape tetibe plak rindu kat adik yg bongsu.maklomlah dia sekolah asrama so jarang la balik rumah....kadang2 tu time dia balik si aku ni plak tak balik2.dah bape bln tak jumpa si bongsu sorang ni & congrat dah dpt lesen P t leh slalu bwak bigbos ronda2 nek moto.bila la akak hang sorg ni nak amek lesen moto haishhh hihi....Alhamdullilah aku dapat jumpa papa sebelum dia masuk kerja semula kalau tak susah nak jumpa papa maklomlah busy.cuti aku 2 bln ni tak tahu nak buat ape ingatkan nak kerja buat sementara waktu tapi papa pulak tak bg so duduklah aku kat umah membantu mama & adik aku yg baru lepasan spm Alhamdullilah dia dpt 3A...w/pun aku taw dia sedih tak dpt seperti yg dia mahukan tp aku memberi semangat kpd dia bersyukur dgn apa yg kita dpt sesungguhnya Allah tlh menentukan apa yg t'baik buat kita InsyaAllah.hmmm.....lama betul tak update blog ni coz busy dgn mcm2 program....sori ye blogku ahak3~~.abes sudah sem 2 yg penuh kegilaan haha...tunggu pulak result exam 27 april ni slps taw aku dpt dok kolej sem dpn wee~~~ xperlu cari rumah huhu
aku sangat menunggu minggu hdpn InsyaAllah smua hal b'jln dgn lancar amin.k nite assalamualaikum & sweetdream  (◕‿◕) 


I my Family

No comments:

Post a Comment