Thursday 28 June 2012

AGM TEXSAS(Textile Society Applied Science)

Assalamualaikum,sebenarnya entry kali ni just nak share kat korg2 smua je.....1 minggu yg lepas ada AGM utk kos kitaorg....so mesti semua org taw pe itu AGM kan???agm ni tuk melantik ahli2 baru dalam kalangan MT2.....Alhamdullilah smua b'jln dgn lancar dan smua MT tlh dilantik dgn jayanya InsyaAllah....tahniah kpd YDP yg baru iaitu naqib,NYDP jannah,S/U balqis & bendahari aku sendiri.seriously aku mmg takut sebenarnya nak pegang jawatan dlm sesuatu kelab atau apa2 shja kerana ia sgt memerlukan komitmen.....sebenarnya kalau boleh mmg aku nak jd exco je coz bg aku itu lbh sronok r hehe~~....mungkin ni suratan takdir utk aku mencuba sesuatu yg baru dlm kehidupan...InsyaAllah aku boleh melakukannya amin.harap2 sgt korg dpt membantu aku & MT2 yg lain coz kami ni org baru & tak pernah  taw pasal MT2 ni.....hampir 2 minggu aku pegang jwtn ni,aku menjadi seorg yg serius kekadang tu pun aku pelik kenapa aku jd mcm tu....kat sini aku nak mintak maaf jika ada org ckp aku sgt lain sblm ni becoz bg aku kerja ni mesti dilakukan dgn betul....betullah kata miss,kita harus mencuba sesuatu yg baru bg menimba pengalaman kerana kita takkan dpt pengalaman ni dgn mudah.....kalau nak ckp pasal menangis tok sah citer la mmg dah byk kali menangis & aku bersyukur ada org membantu aku dlm kerja2 ni........1 hari tu aku ada kol mama n ckp r aku memegang jwtn bla2~~~ & mama cuma pesan 1 je kat aku pandai uruskan masa(masa belajar dgn yg lain).tulah bila part 3 ni rasa pikul 1 legacy yg besar pulak bg menguruskan hala tuju TEXSAS ni.....k r nak tido ni becoz esok ada lab kat S.Alam(every weeks)....hrmmm bila la nak abis lab ni...den dah ponat ni uwaaa~~~

#kpd mereka yg menegur sye dr jauh minta maaf kekadang tu tak perasan sbb mata ni rabun maklomlah spek ni nak kne tambah power hehe

No comments:

Post a Comment