Wednesday, 7 December 2011

Hari rabu memang hari yg memenatkan

emm nak wat camne dah hari rabu jadualnya mmg padat gila2 lah dr pukul8-7 nasib baik sem ni dah upgraded sikit sebab gap 2 jam tak macam sem lps gap 1 jam je haishhh sabo jelah sem 1 tu haha...
tp hbu td mmg best lah w/pon penat huhu...sebab dpt jurulatih yg sempoi+tegas....
i like ittt lah....
lg 1 dayana nak share ni...buat pertama kalinya saya dah 4 hari tak minum air bikarbonat teror tak?(ckp la teror ea)
bagus2 itu 1 permulaan yg baik utk amalkan gaya hidup yg sihat ye Dayana a.k.a Dee a.k.a YANA haha
dah mcm2 nama dorg panggil nasib baik tak panggil yg bukan2 aw tak,nak kena slap lah tu.....*garang ni(dgn muka yg serius).haha...ok la saya nak sambong buat assigment ni...huhu...
                                 Salam *_*

No comments:

Post a Comment