Wednesday 21 December 2011

1 hari siapkan lab report phy131

Assalamualaikum entry mlm ni berkaitan & mmg berkait dgn pelajaran...
emm ni lah padahnya kalau buat lab report last2 minute....
Alhamdullilah siap jugak lab report...huhu w/pun just dayana & fatin je yg buat teror tak???*ckp teror ea....kasihan pulak tgk fatin,kerana sanggup tidur kolej semata2 nak bantu saya siapkan lab report yg sepatutnya buat dlm group .yg ada 6 org dlm kumpulan...emm sabar jelah inilah dugaan namanya...nasib baik ada org yg bantu tlg fikirkan sekali hehe....kalau nak harapkan saya & fatin mmg lambat la siapnya lab report ni....mmg dugaan dgn esoknya ada quiz mat138...sampai tertidur fatin nak siapkan lab report ni...so tinggal saya seorang jelah menghabiskan lab report ni dgn 'mereka2 ayat utk di letak dlm lab report ni' haha....esok mesti mengantuk dlm kelas txl200....haishhh!!!
so pengajarannya disini ialah jgn bertangguh kerja!!!tp apa blh buat maklumlah Tan Sri ni asyik busy je(blah la)....haha
so lab report dah siap and tinggal study mat je ni,huhu gembiranya dah siap lab report...
emm makin kurus la saya sem ni *tak payah nak kurus sgt la kannn....ahak3
ok la hari pun sudah larut mlm &saya perlu teruskan perjuangan utk study mat kerana esok ada quiz so 'usaha tiket kejayaan' kalau tiket tu habis maka tak berusahalah namanya tu ye....*ehem2

No comments:

Post a Comment