Thursday, 19 January 2012

Best Friend Till Jannah



myentuh perasaan betul video ni....so tak kira kita ada kwn baru ke ape,kwn lama jgn dilupakan kerana mereka lbh lama dulu kenal kita b'banding kwn baru & byk kenangan kita dgn dorang semua...
tgk video ni t'egt zmn sekolah dlu...
lagu ni pulak skali dgr mcm penah dgr(sori ayat tunggang kuda ahak3) rupa2nya ada kat hp,patutlah mcm penah dgr lagu ni hehe~~~
so show your smile to all your friends & Be Best Friend Till Jannah...InsyaAllah....amin.

2 comments:

  1. thats right.. yg lama jgn dilupakan ye..huuu..tapi mmg sush sebenarnya nak mencari sahabat till JANNAH... hopefully, one day i have one or maybe more than one my friend that can bring me together to/untill JANNAH..insyaallah

    ReplyDelete
  2. Amin harap2lah dpt friends till Jannah....so kte enjoy ahak3....tp tollah ssh nak dpt kwn camtu skang coz rmai yg nak kwn ngan kte sbb b'sbb(betol ke tulis ni) aw x b'sbb xdemaknenye coz sye dah t'kena sob...sob...sedih btollah bila kwn wat kat kte camtu emmm...ok2 lpekn itu smua tp for org tu sye xkn sesekali mmutuskn p'shbtn mlainkn org itu yg nak putuskn sekian trima kasih...hehe

    ReplyDelete