Sunday 6 November 2011

Gembira sangat sampai terlantar sekejap kat katil

Hari ni memang best...mane tak makan sup kambing sampai tambah 2 kali tu yang pening kepala tu sampai terlantar kat katil sekejap....tapi sedap der sup kambing tu+tgk cite i know what u did last raya..memang lawak r cite tu haha!!...ni aku nak share sikit gambar yang adik aku tangkap ni
                                                   gambar kekah kambing tadi(kat umah jiran)
sronok tgk org b'kumpul ramai+bdak2 kecik yg bising mmg riuh huhu
dah abis tu semua...malam tu plak kwn papa aku datang beraya nasib baik dah sedia juadah kat atas meja jadi just mama aku je yang tinggal nak buat air.. so vampiresss ni dok kat luar karok sambil main gitar....nasib baik ada kawan datang dengan kawan papa aku tu bolehlah dia ajar aku ni main gitar....pehhh memang sakit jari der nak main gitar ni barulah aku taw....tapi best je tgk dia main gitar cool je....kan sronok kalau aku dapat main gitar secool dia(tuggu 5 tahun la) haha!!
tapi dah kira ada peningkatanla coz aku dah reti bawak lagu aishiteru w/pun ada gak la t'lps kord tu....
tima kacihh la kat dia coz sudi ajar aku ni yg tak taw 1 apa pon pasal kord guitar tu(jgn judge yg bukan2.. bukan aku berdua je ea adik2 dan mama aku pon ada sekali masa dia ajar okayyy)
lama gak la main gitar sampai tak sedar dah hampir pukul 11...memang best dapat berkumpul dengan keluarga w/pun papa aku balik keje petang,kita orang happy sampai dapat duit raya huhu....
tapi dalam gembira sedih gak r dengan keputusan sem1 ni seperti yg vampiresss no-2 tlis kat blog sblm ni...sob3...xcaye ke aq sedih ni....emmm...
tapi takpe mungkin bukan rezeki aku lagi...tapi yang penting aku dah berusaha dan aku akan lebih berusaha pada sem2 nanti UiTM Kuala Pilah tunggu kepulanganku kat bilik yg aku sendiri tak taw lg wwuaaaa!!!!
sabo2 dayana yg penting dapat kolej mungkin ada prob la tu.....
lagi 1 masalah iaitu berat badan dah bertambah wuaaaa kenapa2 kenapaaa(poyo sehhh)
sebelum balik cuti sem baru timbang kurang 10 kg tp selepas sebulan kat umah berat b'tambah 5 kg....
maklomlah makan masakan mama yang sodapp2 blako la hai...tinggal 2 minggu je cuti sem yg tinggal sebelum aku meneruskan pelajaran aku di u seperti biasa....huhu
tapi kekadang ni perasaan dah tak menentu dengan hal2 yg berlaku kat diri s'diri....emm entahlah mungkin faktor usia agaknya....tapi aku baru umur 18 tahun muda kot....hehe
aritu mama aku ada cakap pasal kawenn!!!pehh memang tak la aku nak kawen muda2 ni...erghhh
aku pon pelik tetibe je mama aku mention pasal kawen2 ni dah lah tu siap nak jodoh2kan plak...haha!!!
tapi aku cakap kat mama along nak study dan kalau ada rezeki nak sambung buat degree pulak...emm macam2 soalan ditanya mama kat anak sulong dia ni aku jawab jelah bila disoal(
dah macam pesalah yg disoal polis pon ye)hehe...
k lah aku pon mengantuk dan nak tido coz aku tak nak merepek kat blog ni t lain plak jadinya hehe...*_~

No comments:

Post a Comment