Monday 14 November 2011

Polis!!!!!!!!

Gile gempak la tadi,t'serempak ngan polis nasib baik dia tak tahan or suruh b'henti ke tiba2.....
mmg cuak la dada den skejap der.....kalau kene tahan tadi tak taw la pe den nak ckp der....
*tetibe mood rock plak ahak3.....
bkn pe der ari ni cuaca panas sgt smpai pening kpala den skejap...tp den pergi amek adik der kat sekolah td coz dia ada exam spm td....tu yg balik je amek adik tu t'serempak ngan polis.....bila t'serempak tu,muka wat tak b'slh je(*dlm hati b'istighfar byk2)......mmg lawak la td....haha!!!
seriuslah kalau kena tadi konfom duit belanja aku kena tarik coz nak bayar saman.....maka kuruslah aku nanti kena save bajet untuk makan...tp ok gak kurus nanti blh nampak aku ni tinggi ahak3.....
tapi aku nak bagi taw la aw nak kurus tu kurangkan makan nasi selama 3 bln mesti kurus punyalah InsyaAllah...
coz aku dah try dan berjaya kurangkan 10 kg....so sem2 ni aku nak buat macam tu lg....blh tak?hehe....
setiap hari makan biskut dan mie je.....makan nasi tu......seminggu skali je....nak tryla.....*apeni...apeni....lari tajoklah!!!ala saje je nak naikkan semangat nak kurus hehe...itu pon tak blh ka?ahak3....kalau tak boleh sudah whose care okayy....haha!!!apa2 pon aku b'syukur coz tak kena tahan ngan polis td....
so mulai saat ini aku lbh b'hati2 bawak motor ni(w/pon cam blurr je dr jauh tu) hehe...
sudah jgn cakap aku rabun ok....sedar diri ni....ahak3...

No comments:

Post a Comment