Wednesday, 16 November 2011

Reunion on the spot......

                                                              promosi nset selepas makan kfc   
inilah member2 yg sanggup dtg w/pon hujan
Mmg penat arini dgn reunion scara on the spot.....tu pon dlm jd tak jd je  nak pergi tadi...nasib baiklah ada org nak ambil kita org ni kalau tak mmg tak pergi la jwbnya....w/pon balik tu dah mcm p'dtg asing masing2 haha!!!mane tak nya semua budak perempuan duduk dlm van dah mcm wat k'duri da kat blkg tu....tp syokkk!!!
so bape org je yg dtg td....tp yg tak boleh blahnya....td ada la askar dtg kat tempat kita org buat reunion & sorang ni pergilah ambil gambar dorang dengan kereta kebal semua tu....pastu dtg sorang askar ni,dia cakap 'dik2 padam gambar yg awak ambil td tu semua...mmg tak boleh nak ambil gambar masa kami buat latihan'(dgn nada tegas & muka yg serius).....senyap skejap kita org semua.....haha!!!
ni je org2 yg wujud kat reunion tu yg lain tak dpt datang....sori tak boleh byk2 gambar ahak3...
malas nak tulis byk2 coz dah penat sgt ni....hehe
tu jer yg dpt den masokkan kalau nak tgk byk2 g kat fb den ok huhu....

No comments:

Post a Comment