Saturday 19 November 2011

Just nak luakan perasaan je sikit

tak da apa2 nak ckp sgt la arini...
maybe penat kot coz m'cari pakaian yg tak jumpe kat almari hehe...
pe2 pon arini nak tido awal sbb lps subuh dah nak kena gerak ke k.pilah..
tp kali ni adik2 aku tak dpt nak ikut coz adik aku yg no.2 ada exam spm hari isnin & yg no.3 tu t'paksalah duduk rumah utk temankan adik aku tu....
so esok giliran emak2 plak yg pergi hantar....
mmg jammed la esok... ahak3..ye r mane taknya yg nak masuk tu sorang je tp yg nak m'hantar sampai 2 buah kereta.....padahal dah nak masuk sem 2 je ni....haha!!!
itulah parents kita,nak yg t'baik utk anak2nya....
aku taw mama rindukan anak sulongnya ni coz cuti mid term nnti aku maybe tak balik....
aku mesti sangatttttttttttt rindukan mama......
                                         I LOVE MY FAMILY!!!!!

No comments:

Post a Comment