Sunday, 13 November 2011

Part 2!!!

Macam tak caye jer aku dah nak masuk part 2!!! huhu....
biase la bila dah masuk ni azam pon kenalah baru huhu....

AZAM!!! sudah semestinya aku ada azam...gile tak de azam haha!!!
kalau tak de azam maka tak de halatuju,kalau tak de halatuju maka tak de bende nak dituju,kalau tak de bende nak tuju maka tak de lah namanya hidup!!! betol tak?
so setiap org mesti ada azam kan....dan azam aku ialah _________ shhhht~~~

bape hari je nak masuk part 2 maka bermula episod baru dalam hidupku(tak yah cakap poyo gile ayat ok) ahak3....
for the same time masih mencari sapelah roomateku haha!!!td baru jumpa member bilik depan(Miera)
mmg bising la nanti dgr suara Miera ketawa huhu...
apa2 pon....Dayana ingat kau tu nanti dah ada junior nanti perangai tu seriuslah sikit!!! ok along,Dayana Amalina akan serius sikit je haha!!!(peringatan utk diri s'diri)
kalau nak tengok aku serius mmg tak r haha!!!haishh2...ape plak tak r,ade r cuma belum masanya je lg...kenapa tak caye ke?mesti kene p'caya...tp kalau nak tgk macam mana serius tu....tunggu....
tp plek la knape nak tgk aku serius ea?knape tak cukup serius ke selama ni?macam2....t kalau aku serius cakap r plak,jgn r serius sgt....haishh2
pehh mmg tak bleh blah la camtu....btw on the road hehe...hidup mesti happy baru  senang kenal diri sendiri....ye r sebelum nak kenal org mesti kenal diri sendiri barulah senang nak bawa diri(bkn melarikn diri hehe)...

so belajarlah kenali diri sendiri sebelum nak kenal diri org lain ok....
apa yg penting!!!ukirlah senyuman dibibirmu kerana itu pengubat rindu ish bkn pengubat rindu tp pengubat penyakit InsyaAllah....
*rindu ponn bolleh ahak3....



No comments:

Post a Comment