Thursday 10 November 2011

Wedding Planner..... *_~

persiapan membuat pelamin

tekunnya Dayana ni...

Papa,Dayana & anak sedara(adila)

inilah pelaminnya tp tak siap sepnuhnya lagi hehe..
yg depan tu adik aku no.2 dialah tukang amek gambar
wah teror anak sapa la ni(prasan).....ahak3.....lepas selesai buat pizza terus pergi rumah mak cik aku tapi aku panggil dia ibu....pehhh memang penat r ari ni satu hari kat rumah ibu buat pelamin org kawen....bukan aku sorg saja adik aku,mama,papa satu familylah tolong buat pelamin tu....huhu
biasalah anak dara tolong buat pelamin nanti nak kawen senang....haha!!! belom3 lg nak kawen tu...awal lg hehe...belajar pon tak habis lg...biarlah dah ada degree and than kerja barulah pikir pasal kawen huhu....
asyik2 buat pelamin....tetibe member aku lambai2 kat aku,ingatkan siapa rupanya member lama(zureen,ika,fara,rahmat & asna) masa f.5,macam2 b'bual tp yg aku suka nak dengar tu dorang kata aku KURUS!!!!  taklah bangga tapi tak sangkalah dorang nampak perubahan badan aku ni hehe... terus hilang sekejap penat wat pelamin td ahak3....
emm..... teror gak aq ni wat pelamin ea(agak r prasan di situ) maklomlah textiler lah katakan....ahak3...(ada kena mengena ke ngan textile?)....
so busy la aku  beberapa hari ni....takpe2 janji happy hehe....seperti dalam gambar tadi w/pun penat yang penting kerjasama....dah macam wonderpats plak huhu.....kesimpulannya ialah penat2 dahulu nanti kenyang2 masa majlis pesandingan .....ahak3...

No comments:

Post a Comment