Friday 11 November 2011

Jalan2 yg tak dirancang 11.11.11 !!!!




Mula2 tu just nak jalan2 kat Kota Tinggi jer tp aku & member aku Mira ni cadangkan pergi Today's.....first tu member aku Wanie ni dia sorang yg menolak,Nik & Syira on jer...tapi  akhirnya setelah dipujuk oleh aku & Mira akhirnya Wanie setuju gak....pandai gak aku ni memujuk orang ahak3.....jgn cakap perasan tapi memang kenyataan itulah Dayana a.k.a Dee

memang gile2lah member aku & yg bestttnya kita org amek gambar sepuas2nya...haha!!!
memang gile photolah masing2 ni sampai amek gambar ramai2 kat fitting room!!!!hehe...pastu keluar buat muka tak taw plak tu ahak3....
tp mmg happening & syokkklah....

penambahan tadi aku baru cek nombor bilik and dapat bilik 47**.....pehhh t'campak tu huhu
tp takpe janji dapat kolej....hawa bilik nombor 28 sama dengan akak2 seniors kta orang yg sem lepas....takpe tunggu akan ku terjah bilik korang semua haha!!!terutamanya bilik kak yatie dan hawa... *_~
wait n c lah....

No comments:

Post a Comment