Tuesday 8 November 2011

Tak tahu tajuk ape ???

Hari ini tak de pe2 sgt yg nak aku nak luahkan sangat kat blog ni....emm....
kekadang aku ni sekejap ok skejap tak haishhh tak taw la ape nak kata...
pe yg aku nak cakapkan ni tidak kene mengene dengan hidup ataupun yg sudah meninggal dunia hehe...
sbenarny sje je...haha!!!
arini aku rase kehabisan idea tak taw pe nak celoteh kat sini....
a'ha!!! esok aku nak pergi amek sijil spm+sesaje ye pon nak g sekolah aku lama ye la 5 tahun aku belajar kat sana pelbagai kekangan yg aku hadapi disitu...tapi aku b'terima kasih kpd semua cikgu2 kat situ kerana mengajar saya selama ini....w/pon ada kekedang(banyak) tu ponteng kelas cikgu ramai2 sampai kene panggil kat bilik guru & kene b'baris kat depan masa p'himpunan....masa tu memang malu dengan kelas sebelah(5 sains tambahan)...tp ada aku kisah haha!!!memang gile la kpala budak2 5 sains dulu...sbb tu dapat result pon gempak(gempak sgt la kan)....pe2 pon past2 is past...yg penting skang ni stiap org dah ada life masing2.....
hah!!!bile sebut pasal life ni mesti tgk umor dah 18 tahun dah aku sekarang ni....sekejap je masa berlalu pergi...umor pon smakin meningkat pemikiran pon semakin matang(matang ke???)...
azam untuk sem ke-2 ni aku nak belajar dengan lebih tekun lg & tingkatkan usaha ku lebih lg senang cite semua lebihlah huhu....tp nasib baiklah kak auni(madam auni) aku xckp chm138 aku dpt bpe aw x malu siottt dah la just dpt B- je chm138...tp betollah ape member aq ckp aku ni kira ok coz aku just ada A & B je....cme pointer je tak begitu memberangsangkan(payah betol nak myebutnya)....
ni

No comments:

Post a Comment