Monday 7 November 2011

tetibe teringat zaman sekolah menengah+detik2 semasa sem1 kat u

walaupun hampir setahun aku meninggalkan bangku sekolah,tak sangka member sekelas aku dulu masih ingatkan aku....tapi ada la...juagak yang cakap aku sombong lepas masuk u....ni kalau member aku dengar ni mesti dorang ketawa,ye r aku ni nak sombong memang tak r haha!!!!dorang semua kenal aku....aku ni orang paling sempoi+poyo kat kelas dan tak pandai r nak sombong2 ni bukan jenis aku okayy....siapa yang kenal aku dorang tahu aku macam mana....tang mana...lah leh kata aku ni sombong buat lawak je lah huhu...
aku teringat la masa kenakan member aku tu sampai menjerit2 sampai menanggis....nakal gak aku ni dulu haha!!!
tapi nasib baik dia tak bagitahu cikgu kalau tak matilah akuuu.....  
<= ni slh seorang yg t'kene(yg pakai slendang)
ada ramai lg tp internet tak laju nak masukkan....ni je yg sempat dimasukkan haha~~~


tapi semua yang aku kenekan tu sesaje je tuk suke2 bkan betol2 pon(boleh caye ke?)...ye boleh pcaya huhu
byk betol kenangan dengan korang t'utamanya member2 aq yg paling sempoi & kpala gila2 cam aku...
cam wani,nabila,mawar,melor&nik korang mmg superbb la w/pon aq slalu kenekan korang...terima kacihlah kerna b'sabar dgn member ko sorg yg nakal ni..huhu...


tadi tu zaman sekolah tapi kalau kat u pulak aku rasa aku lebih b'sikap serius betol ke?boleh percaya ke?
(memang 50/50 la kalau nak percaya tu)....
tp aku mula belajar sedikit erti kehidupan sebenarnya di u ni dengan adanya kawan2 macam fatin,alia.ada,sue & rmai lg....
kalau di rumah pulak(sm6-unit 33)aku ada hawa yg slalu aku memekak kat umah dgn dia.kak yatie yg sempoi,kak una & kak lela yg p'diam ngan junior hehe,kak ifa yg pemalu(kononya lah),kak mai & kak sabrina yg selalu bzy huhu....stiap orang ada life t'sendiri macam aku...w/pun sebzy mana aku,aku perlu pandai membahagikan masa...dan aku ingat pesanan mama,mama kata selalu buat baik dengan orang tak kira muda atau tua pada bila2 masa...along ingat pesanan mama tu...a'ha mungkin sebab tulah aku ni pramah sgt dengan orang agaknya haha!!!tp aku tak kisah janji aku peramah dan aku tak nak di copkan sebagai junior yg sombong(again)...
aku ingat lagi masa first time aku balik cuti mid term...aku balik dengan akak senior mula2 tu cam segan je ngan kak amira,kak atikah & kak yatie(sikit2 je huhu)... tapi sejak tu aku mula rapat r sikit ngan dorang walaupun aku ngan akak snior tu b'lainan kos....Alhamdullilah semua yang aku kenal ni tak sombong coz kalau sombong tak taw la pe nak kata der...maka sabo jelah.....  *_~

No comments:

Post a Comment