Saturday 12 November 2011

Penatnya Buat Kerja Kahwin ataupun dipanggil Merewang

Dari pagi hingga ke petang merewang pehh penat tak yah cakap r....tapi peruttt kenyang Alhamdullilah *_~...
Harap je ada tenaga muda ramai tapi ramai yg mlantak makanan ergggh geramnya.....tak pasal2 aku jugak r yg kena wat kerja nasib baik yg wat kerja kawen ni umah mak cik aku or aku paggil dia ibu kalau tak pehh mmg nak kena r sowg2 ngan aku mmg sakit r nanti b4 balik jb.....
nasib baiklah aku wat blog ni sekurang2nya dapat gak aku melepaskan tension aku ni.....haishh.....
mmg betollah aw org tua2 selalu marah budak zaman sekarang ni memang degil,betol ke?*terasa
tapi betol gak dorang pon 1 dah taw orang buat kerja kahwin tu yg korang pergi jalan2 ape ke halnya....
dah la tu balik orang dah selesai buat kerja kahwin pulak tu....adoyyy korang ni bikin hal je....nasib baik korang tu cousin aku......masalah2.....sampai pening2 kepala aku ni buat kerja dalam hujan tapi still lg blh update blog ahak3....
apa2 pon wedding tadi berjalan dengan lancar Alhamdullilah....sejuk lg(maklomlah hujan tadi)...huhu
apa yang penting!!!kerjasama!!!bkn tu jer yg penting sambil buat kerja keepyoursmile2.....
biasalah bila buat kerja kahwin ni satu family berkumpul dan mulalah nak cam kan muka anak sedara masing2 yg semakin meningkat dewasa....sudah semestinya dorang akan menanyakan beberapa soalan kpd aku seperti....
1.along sekarang belajar kat mane?dekat uitm n.9(dgn beradabnya)
2.patotlah along kurus....
tak de lah(padahal dlm hati gembiranya berbunga2) haha....
bpe tahon belajar,amek kos ape...bla...bla...bla....

NEXT.....

tinggal  seminggu je lg cuti sem ni....dan seminggu ni lah aku nak tidur sepuasnya setelah beberapa hari tak cukup tidur *macam tak biase je tak cukup tidur hehe....dulu lain sekarang lain haha!!!
dah la malas nak celoteh sebab internet kat sini tersangatttttlah laju kannn....haha!!!
*sorrylah sebab tak masukkan gambar seperti perkara di atas internet kat sini ____________!!!

apa yang penting!!!keep your smile....keep your smile.....

No comments:

Post a Comment