Saturday 5 November 2011

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha

Esok ialah hari yang di tunggukan oleh semua......mesti seronok coz dapat b'kumpul ramai2 cam selalu masa lembu2 disembelih...huhu
macam2 juadah yang nak disediakan esok dah macam hari raya aidilfitri pon ada hehe...
ape2 pon raya tetap raya mestilah macam raya,kalau tak raya takkan orang sebut hari raya memang hari raya dah tentulah raya kan(faham2kan jelah hehe..)
emm apa lagi nak celoteh kat sini ye....a'ha!!!
aku rasa macam nak kenakan seseorang tapi siapa yang 'bertuah' ea haha!!!
tapi ramai orang kata aku ni selalu happy coz selalu buat lawak  betul ke?
dan aku tak serius bila bercakap betul ke?bagi aku ada masa happy ada masa serius takkan nak serius 24 jam...agak2 la..nanti tak dapat menikmati kehidupan namanya...tapi aku mengaku memang aku selalu main2 tapi dah aku ni jenis yang macam ni nak wat lagu mana....haishh....tapi kalau aku serius nanti orang cakap aku sombong pulak...manusia2....erghhh(emo sikit)
tapi aku minta maaflah kalau dalam percakapan tu,t'silap kata atau bahasa...
tetapi since aku masuk u,aku rasa(rasa jelah) aku dah matured,tapi kacau orang tidak boleh ditinggalkan haha...tapi mula2 masuk u tu rasa janggal je dengan semua orang...tapi dah lama2 ok...
aku bersyukur sangat coz umah sm6 bilik no33 tu semua baik2 macam hawa,kak yatie,kak una.kak ifa,kak lela,kak mai dan kak sabrina...Alhamdullilah...
aku sangat sukakan konsep baik dengan semua orang tak kira muda ataupun tua...(ayat poyo) coz aku tak da akak atau abang  mungkin sebab tu aku mudah sesangat rapat ngan orang haha...padahal aku ni seorang yang pendiam(pendiam ke) hehe...lagipun aku tak sukalah kalau dok 1 rumah tapi nak bergaduh2 pasal benda yang remeh-temeh ape seyyyh...tapi itulah sebenarnya realiti hidup...dunia2..
sedar tak sedar aku dah menamatkan semester pertama(mei/okt 11) aku dengan gembiranya....yeeahhh!!!
w/pun macam2 hal t'jadi berjaya aku hadapinya dengan tenangnya...
*tetibe....emm aku ingat nak masuk calon bakal komander la plak...boleh ke?
emm sebenarnya memang aku nak masuk masa sem 1 lagi coz disebabkan ada something yg t'jadi terpaksalah aku tak dapt masuk cbk tu...emm dugaan2...
cukup sudah pasal cbk tu....aku nak cerita pasal lain plak...huhu
aku ingat nak g sekolah menengah aku tu nak amek sijil spm+ sesaja pon ye coz tak da kejelah katakan haha...lagipun lama tak jumpa teacher su(guru klaz 5 sains tulen yg t'syg)huhu...
esok dah raya rindu plak kat anak buah kak long yang 4 orang tu kat kulai....tak dapat raya sama2 tahun ni kat kampung...biasanya selalu bawa dorang pergi jalan2 dan tengok orang sembelih lembu..."_"
tapi tak yang penting happy ok *_~
salam dari hati yang ikhlas mengucapakan selamat hari raya aidiladha...
don't worry be happy,jangan sampai lupa diri...

No comments:

Post a Comment