Wednesday, 23 November 2011

Penatnya!!!!

Hari ni langsung tak da gap dah mcm sem lps kot....sabo jelah...
dah la tu slh daftar kos pulak tu erghhh...kata kelas rep bagitahu tapi kenapa ramai yg tak tahu lagi
tak pasal2 kena amek lain...dah la sayang nak tinggalkan kesatria negara ni adoyyy!!!
bukan apa senang nak skor kesat tu senang nak dpt A malahan dayana dpt A+ lg ni masuk sem 2 kena pulak amek lain dah la tu main pilih je coz byk yg dah penuh kelasnya....harap2 dpt skor A untuk hbu ni...amin....
byk betul dugaan kat dayana baru 3 hari je kat sini....harap2 dayana dpt tanganinya InsyaAllah...
tadi baru first time belajar  teknologi tekstil......t'kejut sekejap sebab semua tu tak bape nak familiar ngan dayana...so maknanya disini kena b'usaha dgn lebih gigih dan tekun taw dayana
ajaja fighting yeahhh!!!! huhu
rasanya mcm nak deactive facebook la jap blh ke?ahak3
mmg tak la jwbnya...haha
tapi yg pe yg patut dilakukan ialah kenalah kurangkan bukak fb ni...huhu
sebab dayana rasa sem2 ni lg
gempak subjectnya dr sem 1....
okayyy lah dayana nak sambung wat assigment ni....salam

No comments:

Post a Comment